Helg 24

Någon kanske undrar vad jag hade för mig för sisådär 3 veckor sedan. Okej, jag ska inte hålla er på halster längre. Jag fyllde 24 år. Det firade jag tillsammans med ett härligt gäng i Sthlm. Vi fikade på Sturekatten. Mysigt place!

Dagen därpå vankades det Kniven-premiär för min del. Med en ståtlig flotta på två båtar åkte vi ut till ön som vaknat till liv efter vintersäsongen.

Vårstädningsröj stod på dagens agenda.

Ön stod i full blom.

Kolla vad fint det blev förresten. Inte ett dammkorn.

Efter all städning var det dags att fylla på energidepåerna. Det blev lyx-pytt på papptallrik!

Det här är våran granne. Hon heter Stina. Hej hej.

Än har inte turismen kommit igång på allvar.

Efter en fika på terrassen kastade Erik loss och vi följde efter.

Tillbaka på fastlandet. Slut!

There are no comments on this post.

Kommentera

