2011. Första halvåret.

Jag tycker det vore på sin plats med en liten summering av 2011. Året började med jullov på hemmaplan. Jag satt instängd på mitt rum, skrev uppstats och pluggade inför de två stundande tentorna som väntade i Wales.

Väl hemma i Sverige igen väntade MdH med nya projekt. Bland annat ett som inkluderade en smått märklig resa till värmländska Bäckhammar och dess pappersbruk. Familjen Papercuts poserar vant framför den stinkande fabriken.

Så kom äntligen våren och solen.

Victor trivdes också i vårsolen.

Jag och Annika åkte till Berlin några dagar.

Jag fyllde 23. Annika hade gjort fint med ballonger. Jag fick drivor med presenter, till exempel ett bacondoftande lypsyl av Linda som jag använder (ungefär) varje dag!

Jag och brudarna kryssade till Helsingfors.

Lille Erik tog studenten.

2011 var utan tvekan bröllopens år. I juni gifte sig Linda med Sebastian. Bubble Trouble!

Ett svar

  1. Äntligen. Vad jag har väntat. Väntar med spänning på fortsättningen. Kram o gott nytt år.

Kommentera

