2011. Andra halvåret.

Vad hände sen då? Jo, det blev midsommar. Fastän jag preparerat kudden med sju sorters blommor enligt konstens andra regler så drömde jag inte ett skit.

I juli fick jag celebert finbesök i Eskilstuna.

Förutom arbete i Forsmark hann jag och mamma och pappa även med en liten roadtrip. Ett av stoppen var Taxinge Slott. Blir nästan tjock bara av att titta på bilden.

Och Mariefred.

Och Fotografiska Museet i huvudstaden.

Elin stod på tur i möhippskön. Hon var vacker som en dag.

Den tama lilla labbråttan var förstås med.

I september ställde jag till med sommarkollo i Gudinge.

Och så fick Micke sin Elin. Jag stod för (en del) av underhållningen.

Höstterminen spenderade jag till största delen med näsan nedtryckt i diverse tangentbord och kurslitteratur, så vi gör ett rask hopp till nutid. Som vanligt har jag fått massor av fina klappar och ätit alldeles för mycket julmat.

Och nu när min lilla årssummering är slut återstår bara för mig att önska ett gott nytt 2012.

5 svar

  1. Oj, va fort ett år går. Ser fram emot 2012. Kram

  2. Ett år på tio minuter. Jag tittar många gånger så blir det långt. Gott Nytt År Emma och Tack för Bloggen

    • Hihi. Gott Nytt År! 🙂

  3. hihi svampen gör sig riktigt bra på bild 🙂

  4. Oj, första bilden var verkligen jättefin!

Kommentera

