Etunaweekend. Del 2.

Okej, nu fortsätter vi! Men jag vill börja med att höja ett varningens finger.

Det var söndag och Parken Zoo stod på agendan. Här är en bild på fotriktiga strumpor. Det hör inte hit. Men den är fin!

Det var minsann inte vilken sketen Parken Zoo-dag som helst. Danny var ju där!

Fast vi var förstås knappt märkbart berörda av hans närvaro. Med darrande händer tog jag denna otroligt misslyckade toksuddiga paparazzibild på Danny när han fotograferar en stackars fiskarkatt. Inte för att jag var starstruck såklart, utan för att det var så himla kyligt.

Förutom Danny och hans band såg vi även en mycket svårt utrotningshotad känguru med unge.

Fyra såna här gulliga djur!

En tapir?

En sur piraya.

Efter några timmar bland djuren var det dags att springa vidare.

(Jag tog styltorna. De var överlägset snabbast.)

All in! Inget ut.

Efter att ha spelat bort allt vi ägde och hade placerade vi oss förväntansfullt framför stora scenen.

Plötsligt stod han bara där. Danny (och hans sjukt snygga armar)!

Fansen var ganska euforiska.

Det var mig en värdig avslutning på en riktig toppenhelg!

3 svar

  1. tack för den där underbara lässtunden ❤ du är en pärla min lilla sockerpuff

  2. Ni ser ut att ha haft kul. Kram

  3. var gärna med i min veckans blogg tävling!
    jag utser tre vinnare varje lördag,
    snabblänk: http://iisaacson.blogg.se/2011/august/veckans-blogg-vinnarna-ny-omgang.html#comment
    kramis ♥

Kommentera

