Pinnen

Hej och välkommen du också Malin! 😉 Här på bloggen är det alldeles dött. Det ger ingen bra bild av verkligheten direkt, det är full rulle för det mesta. Jag ska aldrig mer läsa fyra kurser samtidigt. Det kan jag lova, för nu har jag nämligen sökt kurser för allra sista gången! 🙂

Man ska inte inte underskatta de adrenalinkickar som naturen ger en. Idag när jag var ute på en härlig springtur i morgonsolen fick jag syn på en konstig pinne mitt på vägen. Pinnen liksom krälade och rörde på sig. Panik! Jag tog sats och flög över den satans ormen. Och satte dessutom nytt personbästa på 5 km!

Nu ska jag snart iväg till Strängnäs på födelsedagsmys. Trevlig helg!

There are no comments on this post.

Kommentera

