2 datorer på 2 dagar

Det är roligt nästan jämt, jag yttrade något i stil med det när Mini dödsförklarade sig själv på söndagsmorgonen. Sådant kan man nästan leva med, om det inte hade varit för att min andra dator gett upp dagen innan. Mini är 1,5 år gammal och garantin slutade att gälla efter 1 år, den stora är 3,5 år gammal och försäkringen gick ut efter 3 år. Det var INTE roligt igår.

Nu sitter jag och bloggar på min nya dator. Hämtade den på förmiddagen i Stockholm. Just nu pågår arbetet med att fixa till den så att den blir exakt som min gamla. JA, jag är väldigt bitter!

 

8 svar

  1. Vid sådana tillfällen är det jävligt tillåtet att vara bitter, trasslande datorer är bland det drygaste man kan vara med om.

    • Haha tack för ditt stöd. Ja så måste det väl va? 😉

  2. Indeed. Bluescreenen är så jävla ful också, ser ut som den var gjord för Windows 95 typ. 😛

    • Hahahah ja d är typ det värsta! ;D Vilket hån!

      • Den skrattat åt en! ”Haha, där trodde du att du hade en ny datorn, men jag är egentligen en förklädd 15-åring! Sucker!”

  3. Usch, tycker så synd om dig! Är du säker på att det inte är ett virus? Liksom båda datorerna så snart efter varandra… Låter myyystiskt! Kramis

    • Det ska utredas närmare, men det är helt olika fel på dem så tvivlar på det. Tyvärr! :/ Tack för medlidandet. 😉 Kraaam

  4. nu får du uppdatera emma, för nu har du en ny läsare!! Moahahahaha.

Kommentera

