Pluggtajm

Här bloggas det dåligt. Det beror på att ifall jag och Annika får någon tid över så ägnar vi den åt seriösa studier istället.  Vi har utarbetat en bra studieteknik. Om man är duktig och klarar en svår uppgift så får man en christmas cracker. Den innehåller en rolig historia, en liten present och en hatt. Det bidrar självklart till ökad motivation. 😉

Bildarkivet på min minidator är inte alltför omfattade. Jag hittade den här från valborg. Den har i alla fall med studier att göra. Jag är glad för att jag har kommit in på juristutbildningen vid Uppsala universitet. Typ. Elin ser lite sleten ut efter champagnegaloppen.

3 svar

  1. Hihi, du är supersöt och jag ser ut som nån gammal räv från typ stenåldern!

    • Haha det låter ju inte så smickrande. Jag tycker du ser trött ut 🙂

  2. 13 grader?! Vad orättvist! Här är det -7 å det suger, bläää! Duktiga ni är som pluggar, måste också fixa en studieteknik framöver… ;-P

Kommentera

