Pluggpanik

Har trots pluggpaniken haft riktiga toppendagar på sistone. Igår var det middag och fruktsalladsknytis hos Anna i Österby. Fy sjutton vad mysigt det var! Jag skulle gärna suttit där i soffan och babblat på i evigheters evigheter.

I förrgår hade jag och Emelie tänkt ha ett hejdundrandes Twilight-marathon. Det gick sådär, New Moon försvann spårlöst och hittades först dagen därpå av mamma djupt inne under passagerarsätet. Som tur är var det mycket trevligt ändå, två twilightfilmer + Juno är ju inte heller fy skam.

Annars har jag mest suttit instängd på mitt rum, sett dagarna gå och försökt skriva 1500 ord om någonting som jag inte begriper.

Det blir ju gärna tråkigt i längden så idag beslöt jag mig för att gå ut och motionera skorna en sväng.

Jag passade på att vrångnjuta av snön. På fredag bär det av mot fem plusgrader och heavy rain. Det är inte min grej. Alls.

Nu sitter jag med håret fullt av Mahogny-toning. Man vill ju såklart visa sig från sin bästa sida när man återvänder till hemlandet.

2 svar

  1. Kämpa på vännen! Du är bäst!

  2. Men tänk! En månad kvar i Wales å sen kommer ni hem! Jippiii!

Kommentera

