Grymt

Tiden har flugit förbi och verkligheten har hunnit ikapp. Det är dags att plugga NU (helst tidigare) om jag ska lyckas ro det här sjunkande vraket i land. Som tur är verkar det som att jag är inte är den enda med januaripluggångest. Det finns många att dela den med och det är himla fint tycker jag. 😉

Läste på Lindas blogg att hon städat ut julen. Själv har jag inga planer på  att göra det än på ett tag. Speciellt inte grisen som jag fick i julklapp. Hihi.

På fredag bär det av till Wales igen. Innan dess har jag fullt upp med fikor, filmmarathon, förhoppningsvis en tjejkväll och en massa plugg.

3 svar

  1. älskar Pyret! ❤

  2. Hehe gud vad söt gris!! Julen borta än då?? 😉

    • Nepp. Grisen 4-ever ❤

Kommentera

