En tur till Gävle

Idag trotsade vi snöovädret och gav oss iväg till Gävle. Jag hittade på skjortan som jag spanat in på nätet, men beslöt mig för att vänta in den stundande mellandagsrean. Jag har gjort samma misstag många gånger. Nu är det slut med det! Emma vs. mellandagsrean 1 – 0.

Huvudmålet var att hitta en spegel till mitt nytapetserade rum. Ikea svek, men på Jysk gjorde jag ett riktigt klipp. Nu ska den bara målas innan den kan hängas upp på väggen.

Annika, om jag hade kunnat skicka en bit prinsesstårta till dig så hade jag gjort det. Du får nöja dig med den här smaskiga bilden. 🙂

Imorgon ska jag upp så tidigt att telefonen förmodligen kommer att säga ERROR OVERFLOW när jag ställer in alarmet. Jag har ett jobb att sköta och hundra kalendrar att återlämna.

Ett svar

  1. TACK FÖR BILDEN!!! *drägel

Kommentera

