Förvandlingen

En del har varit uppmärksamma och lagt märke till min nya hårfärg på sista bilden i londoninlägget. Den är fejk, bilden ljuger. Det var bara en försmak till vad som komma skulle. Idag knallade vi iväg till Superdrug och köpte ett paket röd hårfärg. Min personliga hårstylist Annika satte sedan färg på min tillvaro på mer än  bara ett sätt.

DÅ: Misär. Falska vänner, dåliga betyg, svikande självförtroende, stress, otvättat hår, ensamhet, viktproblem och akne.

NU: Success. Rikedom, respekt, namnsdagsbarn, gränslös kärlek, hår som luktar himmelskt, frihet, evig ungdom, inspiration och motivation.

Ja, så kan det alltså gå när man tonar håret.

5 svar

  1. Supertjusigt vännen! Haha, jag tycker det ser så äkta ut på den fejkade bilden! Kram

    • Tacktack! Vänta tills jag sätter på mig pälsmössan bara. 😉 Kramen

  2. Wow, va snygg du är! 😀 kramar

    • Äsch vadå.. 😉 Det är helt och hållet hårstylistens förtjänst! Kramkram

  3. Oh yeah ;-P

Kommentera

