Nu har vi jul

här i vårt hus. Granen är klädd på vartenda barr och jag är i full gång med julkorten. Nu är det bara två veckor kvar tills jag är hemma igen. När jag tänker på det så blir jag jätteglad, fast samtidigt lite ledsen förstås. Hm…

Imorgon ringer klockan så sjukt tidigt att jag nästan svimmar av bara tanken. Det är knappast mänskligt att gå upp halv sex. 😛 Imorgon tar vi tåget till den kungliga hufvudstaden London och träffar Linda. Ska bli skoj, synd bara att jag måste packa färdigt först. Bäst att göra det nu!

Ett svar

  1. Otroligt kreativt att julpynta en golvlampa! Om alla hade sån fantasi skulle vi spara massor med skog och minska städningen.
    Kram från Guj och Bej

Kommentera

