Chester

Ojoj vad tiden går fort när man har skitroligt. Idag tog vi bussen till Chester och hann med både det ena och det andra. Det blev förstås shopping. Jag lyckades för en gångs skull hålla igen lite och kom hem med blott några vykort. Här är en butik vars skyltfönster tilltalade mig. Jag gick dock aldrig in så är inte riktigt hundra på vad som menas.

Vi åt sushi på rullbandsstället. Det var himmelskt gott och väl värt de tjugo pund som jag käkade upp. Efter sushin kom jag med den briljanta idén att vi skulle köpa med oss en varsin pepparkakslatte på Starbucks. Äckligt gott! Det var definitivt inte min sista.

Vid mörkrets inbrott pallrade vi oss iväg till en liten julmarknad i närheten. Det stora hjulet fick leda oss dit.

De hade pimpat med granar och massor av fejksnö. Det var fint, men finast var ändå de här tre b-rudarna.

Ett svar

  1. Vilken dag, vilken underbar dag!!!!!

Kommentera

