Roligt

Det kan inte vara roligt jämt. Labbrapporten som jag håller på med nu till exempel, den är inte så värst kul. Jag vet varken ut eller in, hit eller dit. Måste det vara så förbaskat krångligt hela tiden?

Ska försöka stöka över den så fort som möjligt så att jag kan koncentrera mig på gästerna som just nu befinner sig sisådär 10 000 meter över havet i ett plan på väg hit till Wales. Jag  orkar snart inte vänta längre!! Sist vi hade besök i vårt lilla hem så blev det ju himlans tokroligt. Nu ska vi toppa det tio gånger om.

Kommer dom inte snart?

Ett svar

  1. Det är bara för bra för att vara sant, men nu är vi här! Och jag har så roligt!!!

Kommentera

