Husdjur

Eftersom vår kära flatmate Leffe fyller år på söndag gick vi till Tesco och födelsedagsshoppade igår. Utbudet kickar verkligen rumpa med det som finns i Sverige på den fronten. Vi köpte Happy Birthday-konfetti, en banner och en påse ballonger. Vid det här laget är mina kinder helt slutblåsta och jag har sett stjärnor hur många gånger som  helst. Det är ju tokskojigt att göra ballongdjur! Det stora problemet är att blåsa upp dem bara. Jag måste alltid börja med att fylla dem med vatten (slaskigt) annars finns det inte en chans att jag orkar blåsa upp dem, sådana resurser finns inte.

Jag är övertygad om att Leffe kommer att bli jätteglad. 😉 Nu ska jag diska, sen kanske det blir en liten teddybjörn.

Ett svar

  1. Ååå, vilka gulliga. Sådana vill jag också ha när jag fyller år.
    Kram

Kommentera

