Vaskning

Pigg och glad. Inatt har jag sovit tre dryga ljuvliga timmar. Vi skulle bara ut och småpartaja lite, men det slutade med att vi kom hem klockan tre igen. Det är ingen höjdare när man ska ha CAD-lektion på morgonen.

När jag bokade biobiljetterna häromdan råkade jag som vanligt klanta till det och boka fel. Naturligtvis gick det inte att ändra sig och få tillbaka pengarna heller. Jag fick helt enkelt göra en ny bokning. Surt sa räven. Nu har jag alltså fyra helt överflödiga biljetter som ligger och skräpar någonstans i cyberspace. Men inget ont som inte för något gott med sig. Jag och Annika insåg snabbt vad det var som jag egentligen hade gjort. Jag hade vaskat biobiljetterna! Och det är ju nästan lite häftigt! Status. 8)

Nu är jag inne på slutfilandet på uppsatsen. Jag är inte speciellt nöjd, men det ska bli väldigt skönt att lämna in den imorgon. Då får det bära eller brista! När det är klart ska jag och frugan belöna oss med härligheter som att dricka starbuckskaffe, köpa nya lösögonfransar (var sjutton var mitt lim när jag behövde dem som bäst igår?) , fota oss i roliga hattar på H&M med Instax, leta snygga strumpbyxor på ASDA, äta mumsig middag och bara njuta av fredagen.

There are no comments on this post.

Kommentera

