Inte så lajbans

Är hemma i lägenheten och har en liten lunchrast på tre timmar. Har haft en förmiddag i tristessens tecken. Om jag någonsin kommer ur fåtöljen igen så är tanken att jag ska återvända dit så småningom.

Idag har jag smitt lite planer för finfrämmandet som kommer hit om nästan två veckor. Ja, man måste ju liksom vara lite kulturella. Inte sant Elin? Jag kan avslöja redan nu att torsdagen blir en Liverpool-dag med ett hett biobesök inbokat. Hoppas att det ska falla gästerna i smaken. 🙂

Nej, nu ska jag fortsätta med uppsatsen som jag definitivt fått för alla mina synder. Har precis inlett översättningsarbetet. Hoppas att ingen någonsin kommer att läsa det. Tvivlar dock på att det blir så.

2 svar

  1. Åh! Det är inte långt kvar nu! Tjoho! Jag tycker att de här planerna låter fantastiska! Och jag ska tala om att det är ytterst viktigt att vi är kulturella, annars vet vi ju inte vart det hela slutar!

  2. åh fin bild 🙂 kram

Kommentera

