Liverpool. Del 2.

Det blev en galen kväll igår. Vår flatmate har finbesök från Tyskland, så det blev ett riktigt partygäng som gick ut igår. Tur att vi hade sovmorgon till klockan tre idag.

Idag har jag invigt mina nya strumpor. Inte så dumma va?

Jag och Annika hade lite bildbyteshandel idag så jag tänkte att jag skulle lägga upp några bilder från Liverpool där jag är huvudmotiv. Det är svårt att fixa själv.

Här är en bild på när jag tar mig en svängom med elviskopian (?) Billy Fury i hamnen. Det var väldigt blåsigt där.

Här är en bild från caféet där jag hade skrivarstuga. Gillar verkligen tavlorna.

Och här kommer beviset på att också jag beträtt helig mark. Såhär lycklig var jag då, för i påsen bar jag mina nya strumpor.

Nu ska jag försöka få tummen ur och göra min läxa. Imorgon är det engelska igen och då ska vi ha valt ut en artikel att berätta om för klassen. Plågsamt.

 

 

Ett svar

  1. Hej hopp! Liverpool verkar intressant! Vi firade inget speciellt igår, bara lite lördagslyx. Men micke somna på soffan, så det blev aldrig någon efterrätt! Hoho!

Kommentera

