Tegelsten

Åååh vad gott det var! Pizzan och B&J’s alltså. Omnomnom. Vi kommer nog att bli stammisar där också. 😀

Idag fick vi vårt schema för den här veckan. De har koncentrerat det mesta till morgondagen och onsdag av någon anledning. Imorgon är det till exempel plugg från nio till sex. Det känns faktiskt aningen tungt när man har haft sommarlov i fyra månader. 😉

Dagens lektion var i Analytical Techniques. Jag som trodde att jag skulle slippa derivator och trigonometri nu, men tji fick jag. De förföljer mig. Salarna är inte de bästa, 99% luftfuktiget, 50 grader och med en heltäckningsmatta som luktar skunk. Det bådar gott för morgondagen. Så fort lektionen var över gick vi till biblioteket och lånade en varsin tegelsten som vi ska ha i kursen. Jag får ont i ryggen bara av att titta på den.

Efter skolan gick vi en sväng på stan. Jag köpte jättefula Twilight-strumpor på rea. Det var precis det som fattades i min stora strumpsamling. Gick till posten för att hämta ut ett mystiskt paket som jag fick en avi till idag, men fick jag visst inte göra förrän imorgon. Nehepp. Saknar lantbrevbärarna hemma. Och så bjöd sambon på fika, då tackar man ju inte nej precis.

Nu ska jag byta om till pyjamas, dricka en kopp te och kolla lite på Jamie Oliver innan jag kryper ner.

Ett svar

  1. Åh jag vill också ha B&J!!!! Men den har hittat till tierp nu iaf! Både konsum och ica har hakat på trenden!

Kommentera

