Herr Kantarell

Idag har vi varit ute i skogen och plockat kantareller. Det gick sådär, bilden säger väl allt. Det räcker iaf till en liten liten kantarellmacka. 🙂

Passade dessutom på att testa mina nya rosa gummistövlar i ett litet träsk. De funkade perfekt.

Jag är så glad, alla som jag bjudit med på Hejdå Emma och Annika-eventet har tackat ja. Det hade jag minsann inte väntat mig! Även om Fille och Freddan skulle få för sig att ställa in hela klabbet så blir det nog jättekul ändå. 🙂

Ett svar

  1. Oj, måste ha varit en väldigt liten kantarellmacka! hihi! Åh va roligt vi ska ha på hej-då-eventet! (men det är bara hej då för en kort stund!)

Kommentera

