Bowling

Igår deltog jag i den årliga tävlingen Scandinavian Superbowl Masters Championship… eller nåt… på Fyrishov. Jag mötte stentufft motstånd av mästarna Linda, Elin och Marina. Slutade med en silvermedalj för min del. Hade det inte varit för Marinas enorma formtopp med osannolika tre strikes på rad hade det varit jag som tagit hem guldet i andra serien. Men. Jag är inte bitter! Nejdå, nejdå.

Hann även med att uträtta lite walesrelaterade ärenden när jag ändå var i stan. Hittade äntligeeen en regnjacka, vilken jag tror att jag kan stor nytta av i det landet. Har dessutom bunkrat upp med allergimediciner och astmapuff (kan ju tänkas att jag stöter på en och annan allergenstinn heltäckningsmatta där). Så nu är jag verkligen jätteredo att åka. 19 dagar kvar!!

Imorgon kommer att bli en fantastisk dag på jobbet. Det vankas tårta på förmiddagen (för andra gången den här veckan 🙂 ) och så blir det massage på eftermiddagen.

Får man hälsa? 😛 I så fall vill jag hälsa Annika välkommen hem till Sverige!

2 svar

  1. TACK!! 🙂
    det låter ju toppen…då kan vi stå i regnet tillsammans! 😉 kramar! njut av massage och tårta.

  2. Vilken tävling det blev alltså. Stenhårt. Grabbarna på banorna brevid skulle aldrig haft en chans om de tävlade mot oss!

Kommentera

