Min fiende

Jag är inne i en cupcakeperiod just nu. Det är liksom bakverket som har allt. De är stooora, go00da, fina och så kan man ha dem i roliga formar (typ orangea med dinosaurier på). Men som så mycket annat har de en baksida. Jag kommer inte i mina jeans längre!

Härlig, men farlig

Kampen om Wales fortsätter. 23 (!) dagar kvar nu och fortfarande inget antagningsbesked och ingen allmän info. Vi har åtminstone fått reda på vika kurser vi kan läsa och det är ju ett steg i rätt riktning, men vad hjälper det när man inte vet när och var man ska ta vägen. Mailade ansvarig på skolan, men hon var visst på semester. Aningens taskig tajming kan jag tycka!

Det fanns hursomhelst inte så många ämnesområden som passade oss så det fick bli Aer0nautical and mechanical engineering.  Jag ska bli flygingenjör! 😉 Detta område innefattar bland annat godbitar som Thermo-Fluid Mechanics A. Ehm… har en känsla av att jag är väldigt bra på det.

Ett svar

  1. Men dumma skola! Tycker de borde ta sig i örat snart och skicka ut lite papper!!!

    Mmm, din cupcake såg smarrig ut!

Kommentera

