Eggegrund

Tjena hej bloggen!

Redan augusti! Hoppsan. Jag har förstått att det finns somliga som har tröttnat på att läsa om min borttappade balkongmatta vid det här laget så jag tänkte råda bot på det med någonting nytt. Jag har en ny matta nu. Den är exakt likadan. Jula 249 kr.

Igår var jag på Eggegrund. Där finns en fyr, massor av lena stenar, gulliga får OCH de första avsnitten från senaste Wild Kids-säsongen spelades dessutom in där! Inte illa, ön har ju fullkomligt kryllat av kändisar. 😉 Det var riktigt vackert och påminde väldigt mycket om Gotland, minus raukar och bara en halvtimme bort.

Endast en månad och en vecka kvar till Wales nu. Om bara den där dumma skolan kunde skicka ut ett riktigt antagningsbesked så jag kan vara hundraen procent säker på att vi får komma dit.

3 svar

  1. äntligen!!! man ska alltså aldrig ge upp…bloggen fortsätter 😉
    jaa…hoppas vi får post snart!! känns lite märkligt…KRAM

  2. Åh du lever!!! Fast jag är ju inte bättre jag heller, inte uppdaterat på ett tag….

  3. Jättefin bild från Eggegrund som verkar vara en mysig plats.Vi hoppas att du fortsätter att blogga och vi väntar med spänning på nästa…

Kommentera

