Snö

Helgen har varit jättebra, ända tills pappa kom och drog upp rullgardinen imorse och jag fick se förödelsen. Snöstorm, vad är grejen med det egentligen?

Igår satt jag och mamma hemma hos mormor och morfars på deras altan och åt ananaspaj i solen. Då var det minsann vår. Superhärligt. När jag kom hem var det dags att förbereda sig för kvällens evenemang. Emelie fyllde nämligen 22 år dagen till ära. Det var en rolig fest med mycket trevligt sällskap. Men asså, vad har hänt med mina Singstartalanger? Jag trodde att jag var grym, ändå åkte jag på stryk hela tiden. Nu blir det till att åka hem och öva öva öva. Så här kan jag inte ha det. 😉

Sitter på tåget hem just nu. Jätteförsenat så klart, men det rör i alla fall på sig.

Kram.

 

3 svar

  1. Jag hatar också snö.. Kom så får du liiiite choklad så glömmer vi snön 😉

  2. Ja åt skogen med det här himla vädret!!!!

  3. Jag ångrar mig, det är superroligt med älgshot! Och de har perfekt storlek också, inte alls stora!

Kommentera

