Virkkurs med taco

Det var min fredagkväll det. Ett lyckat koncept. Kära vännerna kom på besök i hopp om att jag skulle lära dem virka sköldpaddor. Jag tror att jag klarade det ganska bra även fast det inte blev några färdiga sköldpaddor. Vi lyckades i alla fall åstadkomma varsina huvud och skal. Är så stolt över mina duktiga elever. 🙂 Fortsättning följer. Bildbevis finns hos Linda.

Tog en promenad med Alex till Vilstabacken och åt en varsin glass i solskenet idag. Härligt ju! Sen hade vi tur och hittade en trasig, men fullt fungerande, pulka som vi lekte med i snön. Tjohooo vad det gick undan!

Sitter just nu och förbereder mig mentalt inför kvällens stora händelse.  Jag hejar på Salem och är allergisk Timotej. Önskar alla läsare en trevlig finalkväll!

3 svar

  1. Åh va roligt att virka!!! Måste nog införskaffa en sån där bok med söta figurer och sätta igång!

    Jag hejade också på salem. Dumma Anna som gick och vann!

  2. Tack! Det gick fort 😉

  3. Åh tack emma för alla dina fina tips! Tror jag fått med det flesta av dina synpunkter. Har skrivit ett långt och fint manus! Hihi! Få se om du dyker upp. Kommer ni till emelie på lördag?

Kommentera

