Kniven Winter Edition

Jag borde få bragdguldet. Från att ha suttit stilla på en stol hela vintern till att skida en hel mil på samma dag. Vilken prestation! 😉 Det gick riktigt bra faktiskt, men jag blev sjukt törstig. Festis har aldrig smakat så här bra tidigare.

Syftet med utflykten var inte bara motion utan också att hälsa på lillstugan på Kniven. Jag har aldrig varit där på vintern förut så det var verkligen en upplevelse. Alla stugor stod kvar, inbäddade i stora snödrivor. Pappa fick skotta sig in till dörren.

När vi tände grillen började det lukta sommar. Det var så tyst, hördes varken måsskrik eller vågskvalp som man är van vid när man är där. Nu hoppas jag att det blir vår snabbt så att jag kan få komma ut där igen.

4 svar

  1. Oj, vad fint det verkar vara där ute 🙂 Dit vill jag också 😀 Hihi men vi kan tapetsera om hemma hos dig, jag har hört några tjejer som är grymma på det där med tapetsering 😀

  2. I låret??? Hur lyckas man med det?

  3. Vilka fina bilder!

  4. Ja, visst verkar prognosen lovande! Kommer kunna välja och vraka på jobbfronten 😉

Kommentera

