OS

Sitter på tåget och laddar inför en sista dag på mässan. Jag har en känsla av att jag kommer att vara väldigt slut ikväll. Ser fram emot en lång sovmorgon imorgon. Idag gick jag upp så tidigt att jag hann se en bit av OS-invigningen. Det är tidigt. OS är så mysigt på nåt sätt, det finns alltid någon konstig sport att se under veckorna som det pågår. Jag är inte speciellt insatt i någonting, men jag gillar att ha det i bakgrunden när jag gör nåt annat. Inledde projekt måla bokhylla igår. Det blir perfekt till OS.

Efter invigningen började ett program om rabarber. Jag har ju dock mässan att tänka på så jag hann tyvärr inte sätta mig in i det ytterligare. Hoppas vi ses där! 😉

There are no comments on this post.

Kommentera

