På topp

Nu var det länge sen jag skrev något här. Eftersom det kommit in en del klagomål från mina fans känner jag mig illa tvungen att skriva några rader. 😉

Idag är en ganska stor dag. 7,5 nya högskolepoäng ramlade på förmiddagen in bland studieresultaten och jag blev därmed 50% ingenjör! Egentligen vet jag inte om jag ska skratta eller gråta. Å ena sidan har jag klarat av 150 hp och det är ju förstås väldans härligt, men å andra sidan har jag ytterligare 150 hp kvar. Jag väljer att skratta och hoppas att andra halvan blir som en nedförsbacke. Ska nog fira denna insikt med att baka semlor. Säsongen närmar sig och då vill man ju inte stå utan semmelbullar.

2 svar

  1. Galet bra alltså! Nu kan nedräkningen börja!

  2. sv: Tack 🙂

Kommentera

