PUR, PI, PEEK, PA6, EP…

Sitter och dricker en kopp glögg medan jag ögnar igenom plastmatriserna en sista gång före läggdags. Titt som tätt kommer jag på saker som jag borde pluggat lite extra på. Det är så dags nu.

Varför utsätter jag mig för sån här tortyr?! Kunde jag bara inte ha hoppat av i högstadiet eller nåt? Gaaah!

5 svar

  1. Vink vink i efterskott! Har hållit tummarna idag, hoppas att det gick bra 🙂 Jaaa, varför inte hoppa av då? jag menar, kan Anna anka klara sig kan väl vi???

  2. Hoppas att det gick vägen vännen!!!

  3. jajamensan kvalitet it is! ses imorgon wiiie 😀

  4. Oh lala! Hoppas surdegen tar sig ordentligt!

  5. Hoppas det går bra att plugga

    Ha en fin dag
    Kram Gunilla i Singapore

Kommentera

