@#!&#¤@*%!!!

Uppmärksammade i helgen att de nya tidtabellerna börjar gälla idag. Det händer inte mig, tänkte jag och drog iväg till stationen i det som jag trodde var god tid.

Hade det inte varit för att det är labb just idag så hade jag nog åkt hem och dragit täcket över mig. Vad skönt det hade varit!

Kom ihåg!

  • 07:06
  • 06:52
  • 06:52
  • 06:52
  • 06:52
3 svar

  1. Hehe ajdå.. Hann du? eller ska jag tolka det som att du kom försent? Nu kommer jag iaf inte att glömma 06.52 😉 Tusen tack för igår, så mysigt!

    • Nope, tokmissade det.

  2. Aj rackarns! Hatar när sånt händer!

Kommentera

