Veckans macka

Det har framkommit att en liten andel av mina trogna bloggläsare inte känner till fenomenet Patrik i Superfemman. Så kan vi inte ha det. Se och lär!

2 svar

  1. Tack Emma! Nu känner jag mig genast mycket mer up to date! Kände faktikt igen honom när jag fick se honom i action. Har ju faktiskt sett ett eller två boston tea partyavsnitt i mina dar 😉 Gillade faktiskt det jag såg! Sen är det ju bara det att man ska komma ihåg att titta på det när det går… Haha

  2. Hihi, ja det vore nåt det kanske, med påminnelser! Ja, nu blåser det som sjutton här igen. Förstår inte vad som hände, nyss sken solen… Förstår precis vad du menar, och kan verkligen se bengt framför mig! Hua… Tur att det inte är mörkt än…

Kommentera

