Skitschenker

Det kom ingen dator. Jag väntade och väntade och väntade och väntade. Och väntade. Leveransen skulle komma mellan elva och tre så jag åkte från skolan så att jag var på plats här hemma fem i elva. När klockan hunnit bli halv fyra ringde jag Schenker och frågade varför ingen hade kommit. Tydligen hade någon varit här 10:48, men eftersom ingen var hemma då så det blev ingen leverans. Jag har alltså väntat i över fyra timmar på ingenting! Jag missade det med ynka fem minuter! Om leverantören säger att leveransen kommer att dyka upp mellan elva och tre så trodde jag att det betydde just mellan elva och tre och inte före elva. Skitföretag.

Tack vare Schenker missade jag tåget jag tänkt ta vilket innebär att jag inte kommer att vara hemma hos mamma och pappa förrän halv tio. Tjohooooo!

2 svar

  1. Det är helt vansinnigt! Så där är det jämt när de sätter ut tider… Skulle komma en sot-gubbe hit. Mellan 15-18. Han kom 14. Nu var ju jag visserligen hemma. Men ändå. De tror att de kan göra vad de vill!!!!

  2. Nej, exakt. Tiden är ju oväsentlig egentligen, och man tävlar ju bara mot sig själv så att säga… Och om man börjar på en högre tid, då har man ju att ta av senare, hihi! Men faaaan va trött jag var när jag kom hem! Haha, kondisen fick riktigt på käften alltså!

Kommentera

