Leverans

Idag har jag varit i skolan och visat upp lite idéskisser. Idéer har jag, men särskilt bra är de inte dessvärre. Än så länge är det ju gott om tid så  förhoppningsvis kommer de geniala idéerna snart som en snilleblixt från klar himmel. 

Sitter och väntar på att lastbilen från Schenker ska komma och leverera min nya dator. Har köpt en minidator från Dell som komplement till nittontummaren som jag helst inte släpar med mig i onödan av tunga skäl. Kommer den inte snart…?!

När mini har kommit ska jag sätta mig på ett tåg och fara hem till mor och far för att tillbringa helgen där. Ska bli skönt med en all inclusive weekend.

Har provgått skorna. Stackars tår, men vill man vara lååååång får man lida pin.

Kristallenskorna

There are no comments on this post.

Kommentera

