Vem kan slå Filip och Fredrik

Det vet jag inte än eftersom jag tråkigt nog inte hann se slutet, men jag misstänker starkt att de är oslagbara. Jag har sett dem tävla i grenar som längdspott, innebandy, quiz och dassvältning vilket har varit überskojigt.

Jag älskar att gå på tv-inspelningar! Det är kul att inse hur lurad man blir när man sitter hemma i soffan. Studion som på tv ser helt enorm ut visar sig inte vara mycket större än en handikapptoa och programledaren som verkar så säker får göra många omtagningar. Skrattanfallen och applåderna är inte alltid så spontana som man kanske kan tro utan är i själva verket förinspelade på order av studiomannen innan showen ens har börjat. Fusk var ordet.

Vem kan slå Emma och Alex

Vem kan slå Filip och Fredrik har premiär i oktober. Looking forward to it.

There are no comments on this post.

Kommentera

