På väg

Sitter på dubbeldäckaren på väg hem. SJ bjuder mig på internet hela maj så det är bäst att passa på.

Idag är det min allra första riktiga sommarlovsdag. Det är såklart jättetoppen, men jag har inte riktigt fattat det än. Som tur är har jag lagt vantarna på en labbrapport från höstterminen som jag kan ta till ifall jag blir alltför rastlös. Igår bakade jag, tittade på film och softade helt utan ha det minsta dåliga samvete för att jag egentligen borde göra någonting annat viktigare. Det är verkligen lyx.

2 svar

  1. Lyllos dig!

  2. Nu när du har sommarlov efterlyser jag fler uppdateringar på bloggfronten!

Kommentera

