Snart sommarlov

Känn på den rubriken.

Först vill jag tacka alla inblandade för deltagandet i mitt födelsedagsfirande förra veckan. Det var toppen! Jag fick verkligen förstklassig uppvaktning och prima presenter. Extra kul var det såklart att få besök av halva Wisex, det händer minsann inte varje dag. Måste göras om tycker jag! Ett par bilder från den fantastiska sightseeingen…

FristadstorgetSightseeing

Den här veckan är temat Tillbaka till verkligheten. Två tentor står på tur, onsdag och torsdag. Har haft lite svårt att hitta pluggmotivationen på sista tiden, men jag hoppas det ordnar sig ändå. Tanken på att sommarlovet börjar nästa vecka är minst sagt overklig. Var tog vårterminen vägen?! Måste hursomhelst vara underbart att få vara ledig (nåja, från skolan iaf, ska ju trots allt jobba).

Nu är det hög tid för kladdkaksmuffins med grädde tycker jag. 😛

There are no comments on this post.

Kommentera

