Tingeling slingeling

Idag har jag suttit hos frissan i ett par timmar och fått blonda slingor, lite finputsning på förra veckans klippning och  håret noga plattångat. Jag kände mig riktigt tjusig när jag gick därifrån, men det skulle inte bli långvarigt. Nej, ett gymbesök och en cykeltur i spöregn senare så såg jag mer ut som en blöt katt. Får försöka återskapa det så gott jag kan, men frisörer är av någon anledning mycket bättre på sådant.

Nu ska jag åka och hämta ett paket på Posten. Älska paket. 🙂

There are no comments on this post.

Kommentera

