Vilken helg!

…och än är den inte slut. SMHI lovar lite sol imorgon också.

Igår var jag och gänget på en liten cykelsemester till Slagsta Glass. Vädret liksom glassen kunde inte ha varit bättre.

glada-glassätareNadja med kalassnäcka

Glass är fantastiskt på alla sätt och vis, men det är inget man står sig på särskilt länge. Därför kom vi överens om att gå och hämta lite mat på McDonald’s och sätta oss i solen på Strömsholmen. Bra idé!converse

 

Idag har jag och Alex varit i Västerås och shoppat. Jag köpte ett par byxor och solglasögon, det var visserligen inte det jag hade tänkt köpa,  men jag är glad ändå. : ) När jag kom hem till Eskilstuna blev jag bjuden till Nadja för att sitta på hennes tak. Vi spelade Skip-Bo och åt muffins och njöt utav solen som tyvärr till slut svek oss och gick ner bakom ett hustak. Nu ger jag också upp för idag. God natt!

There are no comments on this post.

Kommentera

