Deutschland here ich come!

Nu är det bokat och klart, den 5e juni åker jag, Annika och Nadja och hälsar på i Tyskland. Det ska bli så roligt! Jag tycker att det är ett alldeles ypperligt sätt att inleda sommarlovet på.

Tysklands flagga, gjord med avancerad ytmodellering i SW :P

Nu är det bara drygt 2 veckor tills det bär av mot Mallis också. Swoooosh! Tiden går så fort! Bikinin är inhandlad och jag övar på att sola så fort jag får tillfälle. Nu är ett sånt tillf’älle, så jag tänker gå ut och sätta mig på balkongen och läsa.

There are no comments on this post.

Kommentera

