WANTED

Idag efter skolan tog jag vägen över stan för att göra ett ärende. Förra veckan sprang jag nämligen på helt bedårande tekoppar designade av Lisa BengstssonIndiska. Jag fick en vill-ha-upplevelse! Problemet var bara att jag saknade kapital så jag tänkte att jag skulle köpa en (eller två, eller tre) den här kommande veckan efter löning. Väl inne i butiken idag upptäcker jag till min förskräckelse att alla koppar finns utom EN viss sort! Kan ni gissa vilka tekoppar det var som saknades?! 

tekoppar

Ett svar

  1. Å det här är varför man borde höja bidraget till oss fattiga studenter! för hur många ggr har man inte upplevt den-där-saken-måste-jag-absolut-ha fast pengarna inte finns å så väntar man och när pengarna väl är där är inte saken-jag-verkligen-ville-ha det… För visst är det ett grundläggande argument till att vi borde få mer pengar??

Kommentera

