Full rulle

Jag är ju inte den typen som gnäller (ljug), men tre projekt är faktiskt lite väl mycket tycker jag. Allt bara snurrar i huvudet just nu. Tröttsamt. Först och främst ska vi dimensionera och konstruera en travers, det har dock kommit lite i skymundan för de två andra projekten. I det andra ska vi besöka ett företag 4×4 timmar och kolla på deras produktion. Detta ska sedan redovisas i en 20-sidig rapport med förslag på några smarta förbättringar. Och det är inte helt lätt att hitta ett företag som ställer upp på något sånt här i dessa kristider. Det tredje är väl inte direkt något projekt, men det handlar i alla fall om tre laborationer som ska utföras och rapporteras.

Sådär, nu har jag dokumenterat mitt gnäll i cyberrymden. ; )

Nu måste jag komma på något positivt att väga upp det med. Pelle från Lyftab har svarat på vårt desperata mail angående kättningen. Tack Pelle! Vi ska tillägna dig rapporten.

När sista tentan är skriven så ska jag sätta mig på tåget mot Vemdalen och en skön skidweekend. Det ska jag ha i tankarna när det känns som allra jobbigast.

snflinga

There are no comments on this post.

Kommentera

