Mer tentaångest

Det är faktiskt lite synd om mig nu. Imorgon bär det av till Eskilstuna ty det vankas hållftenta igen. Mindre roligt. Jag kommer känna mig så sjukt ensam. I två nätter ska jag sova där helt själv. Sen åker jag hem igen. 🙂 Desto roligare.

Tentapluggandet har inte gått bra. Jag är alldeles försegad efter jullovet och jag har inte kommit igång än. När man har en trave böcker och anteckningar som ska läras in är det väldigt lätt att tappa fokus och göra helt andra saker som man absolut inte har tid med. Jag har bland annat

  • Avancerat rejält på Guitar Hero
  • Stickat 1,5 strumpa
  • Läst hela Marina och Hannas australiensiska resedagbok från början till slut (och tänkt väldigt många, avundsjuka tankar)
  • Redigerat och skickat in 225 bilder för framkallning
  • Tvättat mina arbetsbyxor
  • Börjat packa
  • Köpt ett soffbord på Blocket
  • Tittat på TV (åtskilliga timmar)
  • Ritat (inträffar i princip aldrig annars)
  • och Slösurfat en hel del

Jag har med andra ord fått mycket gjort, dessvärre helt fel saker. Jag får helt enkelt hoppas på att jag har turen på min sida, att tentan är genomförbar och må det finnas åtminstonde en balkuppgift utan utbredd last.

2 svar

  1. Av en händelse fick jag för mig att titta in här, och se, du hade uppdaterat! Superskoj, synd att tentan inte kändes så bra bara, men jag håller tummarna!

  2. Vilket Guitar Hero? hoppas på trean, men gissar på World Tour. Viktiga detaljer de där ju 😉

Kommentera

