Ledig

Fick en glad överraskning när jag kollade på schemat igår. Föreläsningen är flyttad till onsdag istället så nu sitter jag ensam i Alex lägenhet och funderar på vad jag ska hitta på idag. Borde skriva på mitt PM i Projektledning, men jag skulle mycket hellre gå ut och hitta på något.

Helgen har varit jättebra. Fredag var jättemysig. Först häng i solen på stan och sen kalas hos nyblivna 20-åringen Linda. Grattis! Om en vecka är det min tur. 🙂

Det var inte bara Linda som fyllde år. Pappa fyllde nämligen i lördags. Det firades med middag på Brända Bocken i Gävle och Sound of Music i Läkerol Arena. Den var inte alls dum. Bästa föreställningen jag har sett på ett bra tag nu faktiskt.

Ett svar

  1. Åh, nu lyser avundsjukan ur mina ögon. Sound of music… Snyft, jag vill också! Fin bild! Vilket gäng! Kram

Kommentera

