Personlig assistent

Elin och Emelie, ni har fått konkurrens. Jag har lekt hemtjänst i två dagar nu. Det är nämligen så att Alex fick ryggskott i tisdags, lyckligtvis den dagen då jag ändå skulle komma hem. Det var bara för mig att ta mig an den lidande patienten och allt vad det innebar. Min supervård gjorde nog susen för han mår mycket bättre nu. 😉 Och det är ju tur för jag var tvungen att åka hem idag då det var gruppmöte hos vår projektledare Annika. Vi skulle göra en s k moodboard till våra personas i designprojektet. Det var jättekul! Det var inte igår man klippte i tidningar och klistrade.

Mekanik har verkligen aldrig varit ett favoritämne i fysiken – tills idag! Jag bara älskar mekanik (Nåja, där tog jag i lite). Tentan gick bra. Det känns väldigt skönt att bara behöva plugga till en tenta i juni. Matten hamnade liksom i skuggan av mekaniken senast. Tjoho!

Nu ska jag gå och skissa lite skuggor.

Ett svar

  1. Inte illa alls! Synd bara att det inte finns några 20+ killar här ute som hemtjänsten besöker. Det skulle tamesjutton göra jobbet lite roligare!

Kommentera

