Och här bloggas det friskt

Not.

Nu är det på tiden att jag skriver ett inlägg. Speciellt eftersom jag har en massa annat som jag egentligen borde göra. 😉

Idag har jag skissat på den första inlämningsuppgiften i kursen Skissteknik, men jag har gett upp för jag har insett att jag aldrig kommer att bli nöjd. Det är synd, bilderna ska sättas upp sen.

I helgen blev det mycket bio. På fredagen gick jag och Alex på premiären av 21. Den var riktigt bra tycker jag. Inspirerande. Funderar allvarligt på att dra till Las Vegas och försöka bättra på studentkassan. Min ekonomi har varit sällsynt dålig den här månaden och jag räknar verkligen dagarna till den 25e.

På lördagen skulle Semlans 20-årsdag firas. Det gjordes med en minitripp till Björklinge, kinabuffé och filmen Sweeney Todd. Och ja, vad ska man säga om den…? Jag gillade den också på något sätt. Den var… mysig typ, fast ändå inte. Burton är minst sagt speciell, men grym liksom. Kul att träffa Wisex också såklart. Man får alltid mersmak och tiden envisas tyvärr med att gå alldeles för fort.

Jag åkte hem tidigt på söndag fm eftersom det vankades prinsesskalas hos Linda i Strängnäs. Det var trevligt och tårtan var god. Är mycket nöjd med min present – den gjorde succé! Köpte spelet Hur fan visste du det? och det var superkul! Rekommenderas – en riktig partyhöjare.

Imorgon ska jag åka hem till Uppsala, för jag är ledig på onsdag. Nu måste jag stresspacka innan det är dags att krypa ner.

 

There are no comments on this post.

Kommentera

