Så nära, men ändå så långt bort

Har nu påbörjat sista veckan före tentaledigheten. Skönt, fast ändå inte för man lär ju ta sig i kragen och uträtta något i pluggväg också. Kanske.

Fick idag tillbaka Test 2 i matten som resulterarade i ytterligare ett bonuspoäng till tentan. 🙂 Belönade mig själv med ett nytt Body Butter (Moringa, luktar jättegott!). Det har liksom börjat bli tradition att gå ner på stan och köpa nånting kul till mig själv då jag har haft någon form av prov.

Body Butter Moringa

 De fortsätter att skövla skogen bakom mitt hus. Snart är det inga träd kvar alls. Undrar varför.

ICA – så nära, men ändå så långt bort. Eftersom det är måndag är jag tvungen att handla. Känns inte alltför lockande då det regnar. Men nöden har ingen lag, jag kan inte räkna matte utan godis!

– A ❤ –

3 svar

  1. Grattis till testpoängen! Kan nästan känna doften av ditt Body Butter. KRAM

  2. dyrka bodybutter!

  3. Visst är de hemska, sånna där typer som hugger ner skog!

Kommentera

