Deltävling Västerås

Mello

I helgen var jag och min schlagerfanatiker till pojkvän på Melodifestivalens deltävling i Västerås. Det var superkul! Kvaliteten på låtarna var definitvt bättre än förra veckan (Såklart med ett par undantag). Luuk och Björn Gustafsson var helt outstanding även denna gång. Jag lade min röst på Lasse Lindh, Ola och Sanna. Höll på att gå under på slutet då det stod mellan Rongedal och Andra Generationen. Lyckligtvis nådde de senare varken finalen eller andra chansen så jag kunde andas ut, men det var svettigt där ett tag. Man vet ju aldrig med svenska folket. Kvällens mest otippade var väl att Carola inte gick vidare. Kul som omväxling tycker jag, trots att låten var rätt bra.

Den här veckan har jag besök av lillebror som har sportlov. Varför inför de inte det på högskolan? Trevligt med lite sällskap. Vi har inskaffat Guitar Hero och en massa onyttigheter så det verkar bli en bra vecka med lite studerande.

There are no comments on this post.

Kommentera

