Matte och längtan

Nu har jag räknat matte i flera timmar så det känns som att det är dags för ett litet avbrott. Allt blir bara fel. Förhoppningsvis blir jag klar imorgon då jag är ledig. Ledig på fredag också så på torsdag blir det hemgång efter sista lektionen. Längtar!

Det finns mer att längta efter. Nu är det bara 10 dagar –  22 timmar – 13 minuter och 15 sekunder kvar tills Melodifestivalen kör igång igen. I min värld klassas dessa lördagar som en högtid på året. Och det bästa är att jag återigen ska se en deltävling, i Västerås den 16e!

På lördag är det partiiiiiiiiiiiiiie som ller i vle.  Just ja, Elin: Han ska med. 😀

Jag toklängtar efter sommaren! Verkligen toklängtar. Är så trött på skolan just nu och det är äntligen på väg åt rätt håll.

Sommar

Längtar efter älskling. ❤

2 svar

  1. Hej! jag bara undra.. är det din stuga?? för den är jättefin, så härligt det ser ut, bara undra : )
    Mvh Isabelle

  2. jag sitter på rasten i skolan nu och sökter på sommar. Då hittade jag den här fina bilden och kom in på den blogg. Super fin:D:D är det din sutga?:O för i så fall är den super mysig. ha de bra!

Kommentera

