Tentaångest

Idag hade jag min första tenta. Ever. Det var en spännande upplevelse och äntligen känner jag mig som en riktig student. Det gick förmodligen käpprätt, men det struntar jag i för jag är ledig i 1 ½ vecka nu och det ska bli sååå skönt. No plugg.

Beställde just nya böcker till de kommande matte/fysik-kurserna. Matteboken är en riktig tjockis. Calculus. Känner du igen den Linda? 😛

Imorgon bär det av till Uppsala och Alexmys, men nästa vecka ska jag tillbaka till Forsmark och jobba lite igen. Det ska bli jättekul för det var så länge sen nu.

FrisyrFrisyr

Jag måste klippa mig. 😀

4 svar

  1. Åhhh va skönt att du har tentan avklarade!!! skulle ju skicka ett lycka till sms men det glömde jag! Man fick välja helt fritt vad man ville ta.. jag var tråkig och tog en bok! är inne i en riktig läsa-böcker-period. Men få se vad det bli nästa gång! Böcker är bra, det står liksom inte ”blodgivare” på dem, som det gör på i princip allt annat! Hahah Ha det gött nu när du är ledig!

  2. Härligt att tentan är över! 😀
    Jaa, men absolut, den boken känns det som att jag har släpat över hela Sverige några gånger. En riktig tegelsten 😉 Vi ska ha den den här terminen också ^^

  3. soooo HOT!!!

  4. För oss med tentaångest – kämpa på! 🙂

    /Thomas

Kommentera

