Måndag

Åkte buss Uppsala -Västerås idag. Det billiga alternativet eftersom det går att åka på ungdomskortet till Västerås. Dessutom åker ju Mdh-studenter gratis på tåget mellan Västerås och Eskilstuna. Där sparade jag ~140 kr! Ojoj, vad ekonomisk jag känner mig.

Känns som att det alltid är måndag. Var tog helgen vägen? Bara att vänta på nästa. Ikväll är det näst sista avsnittet av Boston Tea Party – veckans bästa TV-mys. Har bakat kokosbollar för garanterat illamående.

Filip och Fredrik

På torsdag är det dags för nästa mattedugga så jag vet i alla fall vad jag ska ägna de kommande kvällarna åt. Usch, hoppas att det är lite lättare än förra duggan. Men snart är det dags för derivatan igen! Tjoho! Det luktar massor av jäst.

Verkar som det blir jobb på fredag. Det gäller ju att passa på när man är ledig. Fick lönespec från Julle idag. Det känns onekligen bra att få lite extrapengar, i synnerhet eftersom det börjar lacka mot jul. Har börjat jobba på min önskelista, men det är klurigt sånt där, man måste vara taktisk i sådana här lägen om man ska få ut maximalt av julklapparna. Tänk på det.

2 svar

  1. Ja precis. Man måste jobba länge på önskelistan. Idag strosade jag runt på stan och titta på potentiella julklappar. Till mig själv alltså!

  2. ja visst har man saknat kära A = e*l*c..

Kommentera

